webautoservice.pl

Znajdz nas na:

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

webautoservice

Informacje wstępne

1. Korzystanie ze sklepu internetowego WebAutoService oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

2. Właścicielem sklepu internetowego WebAutoService jest:

TOM 2

ul. Wodzisławska 16

44-352 Czyżowice

647-180-07-20

Informacja o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej: wpis nr. 1703/2001 prowadzony przez Wójta Gminy Gorzyce Wpis CEiDG

3. Sklep internetowy WebAutoService dostępny jest z domen:
www.webautoservice.pl
www.was24.pl

4. Ceny towarów znajdujących się w sklepie, jeśli nie jest to inaczej, wyraźnie oznaczone, wyrażone są w złotych polskich.

5. Obsługa sklepu internetowego WebAutoService dokłada wszelkich starań aby dostępne produkty zawsze sprzedawane były w atrakcyjnych cenach.

Ochrona danych

1. Przekazywane nam dane osobowe, są przetwarzane wyłącznie przez firmę TOM 2. Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celach sprzedażowych i marketingowych, a w szczególności:

- realizacji zamówień,

- informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach.

2. Dane osobowe nie są udostępniane żadnym innym podmiotom.

3. Powierzone nam przez Państwo dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:

  • Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)
  • Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.)
  • Rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

4. Używamy plików cookies do analizowania statystyki ruchu użytkowników. Możemy też je umieścić w celu monitorowania przepływu internautów między sklepem, a współpracującymi z nami serwisami. Wyłączenie przez użytkownika w swojej przeglądarce obsługi cookies nie spowoduje żadnych utrudnień w korzystaniu z tego sklepu.

Zamówienia

1. Zamówienia można składać w wybrany sposób:

  • sklep internetowy - dodając wybrany towar do koszyka i wypełniając kolejne formularze z niezbędnymi danymi.
  • faxem - pod numerem 32 45 30 717
  • przez e-mail - tlumiki@webautoservice.pl

2. Kupujący zobowiązany jest do podania w zamówieniu następujących danych:

  • Imię
  • Nazwisko
  • Adres płatnika oraz adres wysyłki
  • Numer telefonu stacjonarnego
  • Numer telefonu komórkowego
  • Adres e-mail

Adres e-mail służy między innymi do informowania o aktualnym statusie zamówienia, nie podając adresu e-mail zamówienie nie zostanie przyjęte do systemu.

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta będą rozpatrywane w najbliższym dniu roboczym.

Zamówione towary wysyłane są maksymalnie do 3 dni roboczych po otrzymaniu zapłaty. Jeśli formą zapłaty jest "za pobraniem" zamówienie wysyłane jest do 3 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia. W szczególnych przypadkach czas realizacji zamówienia może się przedłużyć, o czym osoba składająca zamówienie zostanie niezwłocznie powiadomiona.

Ceny towarów obowiązują z dnia złożenia zamówienia i mają one charakter wiążący.

W przypadku braku towaru w magazynie, osoba składająca zamówienie zostanie niezwłocznie powiadomiona o związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

Informacje znajdujące się na metce każdego zakupionego w naszym sklepie wyrobu nie zawierają pełnego zakresu montowalności. Kompletna lista samochodów, w których można zastosować dany produkt jest dostępna na stronie producenta oraz na naszej platformie internetowej. Wcześniej wspomnianą specyfikację możemy również wysłać na specjalne życzenie klienta.

Firma TOM 2 zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.

Ciągła zmienność stanów magazynowych oraz bieżąca realizacja zamówień sprawia, że odpowiadanie na indywidualne zapytania o dostępność produktów jest utrudnione. Informacja ta często ulega zmianie, w tym celu prosimy o kontakt z naszym konsultantem.

Najlepszym sposobem na sprawdzenie dostępności tłumików, katalizatorów oraz elementów montażowych jest złożenie zamówienia w naszym sklepie.

W ciągu 1 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia, otrzymacie Państwo informację na temat dostępności zamówionego towaru i terminu realizacji zamówienia, aby informacja została przekazana prawidłowo prosimy o sprawdzenie adresu e-mail.

Cennik umieszczony w sklepie internetowym WebAutoService nie jest ofertą handlową w rozumieniu prawa, a jedynie odzwierciedleniem oferty producenta na dany sezon, dlatego też, nie gwarantujemy Państwu pełnej dostępności produktów zawartych w cenniku.

UWAGA! W przypadku katalizatorów firmy AS czas realizacji zamówienia może się przedłużyć do jednego miesiąca. Jest to spowodowane wysokimi cenami tych produktów oraz trudnościami związanymi z ich importem z Hiszpanii. W przypadku gdy czas oczekiwania na katalizator przedłuży się co najmniej o 5 dni roboczych, nasz konsultant niezwłocznie Państwa o tym poinformuje oraz w miarę możliwości zaproponuje jak najkorzystniejsze rowziązanie takiej sytuacji w postaci oferty innego producenta.

Wysyłka

Zamówione towary dostarczane są do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.

Należność za zamówiony towar osoba składająca zamówienie reguluje wybraną formą płatności.

Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 9 - 17.

Nie możemy określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia przesyłki.

Podczas składania zamówienia, uwagi dostarczone wraz z formularzem, dotyczące godzin dostawy będą traktowane jako dodatkowa usługa która jest odpłatna według aktualnego cennika firmy kurierskiej.

Szanowny kliencie. Niektóre nasze produkty posiadają rozmiary uniemożliwiające transport z wykorzystaniem firm kurierskich. Aby nie narażać Ciebie na większe koszty transportu, niektóre nasze produkty zostają u nas podzielone na dwie części. Do przesyłki dodajemy element łączący umożliwiający zmontowanie przeciętego elementu. Części przecięte nie tracą w żadnym wypadku gwarancji producenta.

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług ( Dz.U. Nr95, poz. 298 ) oraz art. 106 ustawy o podatku od towarów i usług dowód zakupu będzie udostępniony do wydruku lub wysłany pocztą w ciągu siedmiu dni od dnia odbioru przesyłki.

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 roku w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur ( Dz. U. Nr 133, poz. 1119 ) faktura VAT nie wymaga podpisu.

Dowód zakupu - faktura VAT jest udostępniany do wydruku w załączniku, który jest umieszczony w wysyłanym e-mailu lub w przypadku, gdy nie podaliście Państwo e-maila, wysyłany jest pocztą.

Dowód zakupu - paragon jest udostępniany do wydruku w załączniku, który jest umieszczony w wysyłanym e-mailu, lub w przypadku, gdy nie podaliście Państwo e-maila, na indywidualną prośbę Kupującego wysyłany jest pocztą.

    Dostępne formy płatności

    Płatność za pobraniem.

    Zapłata za towar uiszczana jest gotówką pracownikowi firmy kurierskiej przy odbiorze przesyłki.

    Przedpłata - przelew.

    Przedpłata na rachunek bankowy. Wysyłka zamówionego towaru następuje po zaksięgowaniu całej kwoty na koncie.

    Numer konta wysyłany jest na e-mail po złożeniu zamówienia. Widoczny jest również w sekcji Kontakt.
    W polu "tytułem" należy wpisać numer zamówienia. Zamównienie nie opłacone do 14 dni od momentu jego złozenia uważa się za anulowane.

    Płatność elektroniczna online PayU.

    Płatność ta umożliwia za pomocą jednego przycisku "Przejdź do bezpiecznej płatności" przekierowanie do systemu banku online, dzieki tej funkcji zakupy oraz płatności są o wiele wygodniejsze. Zamównienie nie opłacone do 14 dni od momentu jego złozenia uważa się za anulowane.

    Płatność PayPal.

    Płatność ta umożliwia za pomocą jednego przycisku "Przejdź do bezpiecznej płatności" przekierowanie do systemu PayPal, dzieki tej funkcji zakupy oraz płatności są o wiele wygodniejsze. Zamównienie nie opłacone do 14 dni od momentu jego złozenia uważa się za anulowane.

    Koszt dostarczenia zamówionego towaru jest zależny od wybranej formy dostawy oraz ilości zamówionych towarów.

    UWAGA! ISNTENIEJE MOŻLIWOSĆ WYSYŁKI TOWARU ZA GRANICĘ.

    Przy tej formie dostawy obowiązuje tylko forma płatnosci "Przelew-przedpłata oraz PayPal", koszt tej dostawy wyrazony jest w złotówkach polskich.

    Forma płatności "Przelew-przedpłata" posiada opcję przelew międzynarodowy, prosimy zatem o dokładne przeliczenie kwoty lub o kontakt w celu wyliczenia poprawnej kwoty.

    Zamówienie realizujemy do 24h od momentu jego złozenia

    Transport - Polska

    Tabela opłat

    Forma dostawy Cena brutto
    Pobranie 21,59zł
    Forma dostawy Cena brutto
    Przelew bankowy 21,59 zł - 4 % rabat
    Forma dostawy Cena brutto
    PayU 21,59 zł + 4% prowizja
    Forma dostawy Cena brutto
    PayPal 21,59 zł + 4% prowizja

    Transport - Europa

    Tabela opłat

    Forma dostawy

    Przelew Bankowy & PayPal

    Cena brutto Czas dostawy Koszt PayPal
    Austria 61.00 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
    Belgia 103,70 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
    Bułgaria 112,24 zł DPD.PL 4-5 dni + 4% prowizja PayPal
    Czechy 101,26 zł DPD.PL 2-3 dni + 4% prowizja PayPal
    Dania 101,26 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
    Estonia 103,70 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
    Finlandia 112,24 zł DPD.PL 4-5 dni + 4% prowizja PayPal
    Francja 56,12 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
    Grecja 146,40 zł DPD.PL 4-5 dni + 4% prowizja PayPal
    Hiszpania* 146,40 zł DPD.PL 4-5 dni + 4% prowizja PayPal
    Holandia 101,26 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
    Irlandia 146,40 zł DPD.PL 4-5 dni + 4% prowizja PayPal
    Irlandia Północna 112,24 zł DPD.PL 4-5 dni + 4% prowizja PayPal
    Litwa 101,26 zł DPD.PL 2-3 dni + 4% prowizja PayPal
    Luksemburg 101,26 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
    Łotwa 101,26 zł DPD.PL 2-3 dni + 4% prowizja PayPal
    Niemcy 54,90 zł DPD.PL 2-3 dni + 4% prowizja PayPal
    Portugalia 146,40 zł DPD.PL 4-5 dni + 4% prowizja PayPal
    Rumunia 112,24 zł DPD.PL 4-5 dni + 4% prowizja PayPal
    Słowacja 101,26 zł DPD.PL 2-3 dni + 4% prowizja PayPal
    Szwecja 112,24 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
    Węgry 101,26 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
    Wielka Brytania** 112,24 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal

    Objaśnienie znaków:

    *- Nie obejmuje Wysp Kanaryjskich oraz Ceuty i Mellia

    **- Nie obejmuje tzw. Offshores "wyspa Man, Guersney, Jersey, Orkneys, Shetlands itd" Irlandia Północna jest oddzielną pozycją w cenniku

    Zamawiane towary są należycie zapakowane, zabezpieczone i oznakowane.

    Po uiszczeniu opłaty klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. W przypadku wykrycia mechanicznego uszkodzenia zamówionego towaru, Klient zobowiązany jest do: sporządzenia w obecności kuriera protokołu uszkodzeń i niezwłocznego poinformowania telefonicznie firmy TOM 2.

    Zwroty i reklamacje

    Zwrot towaru w trybie art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U.00.22.271 z dnia 31 marca 2000 r.)

    • Kupujący będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny i dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru

    • Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym - w szczególności nie może być uszkodzony, rozpakowany (jeżeli posiada oryginalne opakowanie), używany lub niekompletny.

    • Towar należy odesłać na adres naszej siedziby wskazany we Wstępie do Regulaminu.

    • Koszty opakowania i wysyłki zwrotnej ponosi konsument. Nie przyjmujemy paczek płatnych za pobraniem pocztowym.

    • Do zwracanego towaru należy dołączyć fakturę, oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz protokół zwrotu towaru, który można pobrać na naszej stronie w dziale "zwroty i reklamacje". Dostarczenie kompletu dokumentów jest warunkiem otrzymania zwrotu należności za odesłany towar.

    • Po otrzymaniu kompletu w/w dokumentów, gwarantujemy zwrot pieniędzy w terminie 7 dni od otrzymania zwrotu towaru w wysokości pełnej ceny towaru wraz z kosztami transportu. Zwrotu dokonujemy w formie przelewu bankowego lub przekazu pocztowego na adres lub konto uzgodnione z konsumentem.

    • Na podstawie art. 10, pkt. 3, ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U.00.22.271 z dnia 31 marca 2000 r.) nie przyjmujemy zwrotów towarów o właściwościach określonych przez Kupującego w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

    • Zwrotowi nie podlegają części sprowadzane na indywidualne zamówienie.

    Zwrot lub wymiana towaru

    Jeżeli dostarczony towar był zgodny ze złożonym przez Państwa zamówieniem, a mimo to chcą Państwo z niego zrezygnować z jakichkolwiek względów, istnieje możliwość odesłania elementów układu wydechowego (pod warunkiem, że nie były one montowane) w ciągu 14 dni roboczych od daty odbioru, na własny koszt.


    Prawo odstąpienia od umowy:

    Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zakupu. "w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy (np. umowy sprzedaży, umowy dostawy lub umowy o dzieło będące rzeczą ruchomą): „w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.”
    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas firmę Tom2, ul. Wodzisławska 16, 44-352 Czyżowice. Tel. 32 451 33 03 lub 609 119 330 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
    Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej Formularz odstąpienia. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną)
    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    Skutki odstąpienia od umowy

    W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    Jeżeli konsument otrzymał rzeczy w związku z umową:


    Proszę odesłać lub przekazać nam towar w oryginalnym opakowaniu na adres Tom2, ul. Wodzisławska 16, 44-352 Czyżowice niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
    Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

    Adres do odsyłania towaru:

    TOM 2

    ul. Wodzisławska 16

    44-352 Czyżowice

    Zastrzegamy, że w przypadku wynikłej z Państwa strony pomyłki przy wyborze właściwego towaru, jego wymiana lub zwrot środków pieniężnych mogą potrwać do 7 dni roboczych.

    Jeśli dostarczony Państwu towar nie był zgodny z zamówieniem, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie. Tak szybko, jak to możliwe wymienimy towar na inny, na swój koszt (pod warunkiem, że nie nosił on śladów użytkowania).

    Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie.

    W przypadku braku dostępności towaru na wymianę firma Tom 2 zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupione części układu wydechowego.

    UWAGA! ZWROTU LUB WYMIANY TOWARU (BEZ WZGLĘDU NA PRZYCZYNY) MOŻNA DOKONAĆ TYLKO POD WARUNKIEM, ŻE NIE BYŁ ON UŻYWANY. ZWRACANY TOWAR MUSI BYĆ ODPOWIEDNIO ZAPAKOWANY, TAK ABY NIE ULEGŁ USZKODZENIU W CZASIE TRANSPORTU. ZA WŁAŚCIWE WYSŁANIE TOWARU ODPOWIEDZIALNY JEST NADAWCA.

    Przed dokonaniem zapłaty prosimy, aby sprawdzili Państwo zgodność zamówienia z dostawą.

    Prosimy o sprawdzenie dostarczonego towaru przy odbiorze.

    W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz pozostawienia Państwu jego kopii (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), oraz o niezwłoczne poinformowanie Działu Obsługi Klienta WebAutoService.pl. w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.

    UWAGA! Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.

    W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji konsultantowi prowadzącemu zamówienie.

    Postanowienia końcowe

    Pomimo dołożenia wszelkich starań, aby publikowane na witrynie informacje były aktualne, nie gwarantujemy, że nie zawierają one uchybień lub błędów, które nie mogą być jednak podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, przed podjęciem decyzji prosimy o kontakt ze sprzedawcą.

    Wszelkie uwagi do funkcjonowania sklepu internetowego WebAutoService prosimy zgłaszać firmie TOM 2.

    Wyrażam zgodę na przekazanie mojego adresu e - mail do Ceneo SA z siedzibą we Wrocławiu oraz na przetwarzanie przez Sklep oraz Ceneo SA moich danych osobowych, w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).

    Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep webautoservice.pl oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie webautoservice.pl (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).

Copyright 2002-2017 by webautoservice.plTłumiki, układy wydechowe