webautoservice.pl

Znajdz nas na:

WYSYŁKA I PŁATNOŚCI

webautoservice

Zamówione towary wysyłane są maksymalnie do 3 dni roboczych po otrzymaniu zapłaty. Jeśli formą zapłaty jest "za pobraniem" zamówienie wysyłane jest do 3 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia. W szczególnych przypadkach czas realizacji zamówienia może się przedłużyć, o czym osoba składająca zamówienie zostanie niezwłocznie powiadomiona.

Wysyłka

Zamówione towary dostarczane są do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.

Należność za zamówiony towar osoba składająca zamówienie reguluje wybraną formą płatności.

Nie możemy określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia przesyłki.

Podczas składania zamówienia, uwagi dostarczone wraz z formularzem, dotyczące godzin dostawy będą traktowane jako dodatkowa usługa która jest odpłatna według aktualnego cennika firmy kurierskiej.

DHL

Parametry paczki

Maksymalna waga paczki w przesyłce – 30,0 kg*

Maksymalna długość – 175 cm

Wysokość + szerokość + długość < 250 cm

Maksymalna objętość paczki – 0,25 m3

Czas i realizacja usługi

Przewidywany termin doręczenia do godz. 12:00 następnego dnia roboczego (I strefa), do 13:00 (II strefa), do 15:00 (III strefa)

Dowód zakupu

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług ( Dz.U. Nr95, poz. 298 ) oraz art. 106 ustawy o podatku od towarów i usług dowód zakupu będzie udostępniony do wydruku lub wysłany pocztą w ciągu siedmiu dni od dnia odbioru przesyłki.

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 roku w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur ( Dz. U. Nr 133, poz. 1119 ) faktura VAT nie wymaga podpisu.

Dowód zakupu - faktura VAT jest udostępniany do wydruku w załączniku, który jest umieszczony w wysyłanym e-mailu lub w przypadku, gdy nie podaliście Państwo e-maila, wysyłany jest pocztą.

Dowód zakupu - paragon jest udostępniany do wydruku w załączniku, który jest umieszczony w wysyłanym e-mailu, lub w przypadku, gdy nie podaliście Państwo e-maila, na indywidualną prośbę Kupującego wysyłany jest pocztą.

    DOSTĘPNE FORMY PŁATNOŚCI

    Płatność za pobraniem.

    Zapłata za towar uiszczana jest gotówką pracownikowi firmy kurierskiej przy odbiorze przesyłki.

    Przedpłata - przelew.

    Przedpłata na rachunek bankowy. Wysyłka zamówionego towaru następuje po zaksięgowaniu całej kwoty na koncie.

    Numer konta wysyłany jest na e-mail po złożeniu zamówienia. Widoczny jest również w sekcji Kontakt.
    W polu "tytułem" należy wpisać numer zamówienia. Zamównienie nie opłacone do 14 dni od momentu jego złozenia uważa się za anulowane.

    Płatność elektroniczna online PauY.

    Płatność ta umozliwia za pomocą jednego przycisku "Przejdź do bezpiecznej płatności" przekierowanie do systemu banku online, dzieki tej funkcji zakupy oraz płatności są o wiele wygodniejsze. Zamównienie nie opłacone do 14 dni od momentu jego złozenia uważa się za anulowane.

    Płatność PayPal.

    Płatność ta umozliwia za pomocą jednego przycisku "Przejdź do bezpiecznej płatności" przekierowanie do systemu PayPal, dzieki tej funkcji zakupy oraz płatności są o wiele wygodniejsze. Zamównienie nie opłacone do 14 dni od momentu jego złozenia uważa się za anulowane.

Koszt dostarczenia zamówionego towaru jest zależny od wybranej formy dostawy oraz ilości zamówionych towarów.

UWAGA! ISNTENIEJE MOŻLIWOSĆ WYSYŁKI TOWARU ZA GRANICĘ.

Przy tej formie dostawy obowiązuje tylko forma płatnosci "Przelew-przedpłata oraz PayPal", koszt tej dostawy wyrazony jest w złotówkach polskich.

Forma płatności "Przelew-przedpłata" posiada opcję przelew międzynarodowy, prosimy zatem o dokładne przeliczenie kwoty lub o kontakt w celu wyliczenia poprawnej kwoty.

Realizujemy zamówienie do 24h od momentu jego złozenia

Transport - Polska

Tabela opłat

Forma dostawy Cena brutto
Pobranie 21,59zł
Forma dostawy Cena brutto
Przelew bankowy 21,59 zł - 4 % rabat
Forma dostawy Cena brutto
Dot Pay 21,59 zł - 2 % rabat
Forma dostawy Cena brutto
PayPal 21,59 zł + 4% prowizja

Transport - Europa

Tabela opłat

Forma dostawy

Przelew Bankowy & PayPal

Cena brutto Czas dostawy Koszt PayPal
Austria 61.00 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
Belgia 103,70 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
Bułgaria 112,24 zł DPD.PL 4-5 dni + 4% prowizja PayPal
Czechy 101,26 zł DPD.PL 2-3 dni + 4% prowizja PayPal
Dania 101,26 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
Estonia 103,70 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
Finlandia 112,24 zł DPD.PL 4-5 dni + 4% prowizja PayPal
Francja 56,12 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
Grecja 146,40 zł DPD.PL 4-5 dni + 4% prowizja PayPal
Hiszpania* 146,40 zł DPD.PL 4-5 dni + 4% prowizja PayPal
Holandia 101,26 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
Irlandia 146,40 zł DPD.PL 4-5 dni + 4% prowizja PayPal
Irlandia Północna 112,24 zł DPD.PL 4-5 dni + 4% prowizja PayPal
Litwa 101,26 zł DPD.PL 2-3 dni + 4% prowizja PayPal
Luksemburg 101,26 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
Łotwa 101,26 zł DPD.PL 2-3 dni + 4% prowizja PayPal
Niemcy 54,90 zł DPD.PL 2-3 dni + 4% prowizja PayPal
Portugalia 146,40 zł DPD.PL 4-5 dni + 4% prowizja PayPal
Rumunia 112,24 zł DPD.PL 4-5 dni + 4% prowizja PayPal
Słowacja 101,26 zł DPD.PL 2-3 dni + 4% prowizja PayPal
Szwecja 112,24 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
Węgry 101,26 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal
Wielka Brytania** 112,24 zł DPD.PL 3-4 dni + 4% prowizja PayPal

Objaśnienie znaków:

*- Nie obejmuje Wysp Kanaryjskich oraz Ceuty i Mellia

**- Nie obejmuje tzw. Offshores "wyspa Man, Guersney, Jersey, Orkneys, Shetlands itd" Irlandia Północna jest oddzielnąpozycją w cenniku

Zamawiane towary są należycie zapakowane, zabezpieczone i oznakowane.

Po uiszczeniu opłaty klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. W przypadku wykrycia mechanicznego uszkodzenia zamówionego towaru, Klient zobowiązany jest do: sporządzenia w obecności kuriera protokołu uszkodzeń i niezwłocznego poinformowania telefonicznie firmy TOM 2.

Copyright 2002-2017 by webautoservice.plTłumiki, układy wydechowe