webautoservice.pl

Znajdz nas na:

BEZPIECZEŃSTWO

webautoservice

Gwałtowny rozwój technik telekomunikacyjnych oraz ekonomii i gospodarki spowodował, że poufność i bezpieczeństwo stało się wartością poszukiwaną i oczekiwaną. Przywiązujemy bardzo wysoką wagę do ochrony danych naszych klientów oraz bezpieczeństwa dokonywanych transakcji.

Klientom naszego systemu oferujemy komunikację z naszym systemem w oparciu o protokół SSL. W momencie uruchomienia szyfrowania wszelkie dane przesyłane na linii użytkownik - serwer są kodowane. Moc szyfrowania (zazwyczaj 128 bitów) praktycznie uniemożliwia podsłuchanie transmisji.

Wbrew obiegowej opinii płatności dokonywane w ten sposób w Internecie, ze statystycznego choćby punktu widzenia, są uważane za bezpieczniejsze, niż posługiwanie się kartami w "realnym" świecie. Kupujący ma pewność, że sklep obsługiwany przez dane centrum autoryzacji został sprawdzony.


NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

webautoservice

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na kilka sposobów. Najszybszą i najlepszą formą zamówienia jest wypełnienie formularza znajdującego się na stronie internetowej sklepu. Skraca to maksymalnie czas jego realizacji. Mamy pewność, że wszystkie dane są pełne i prawidłowe. Skupiamy się już tylko na jego realizacji. Można też zamówić tłumiki oraz elementy montażowe telefonicznie, dzwoniąc pod numer 324513303 lub 609119330, faksem pod numerem 324530717 lub drogą e-mailową na adres tlumiki@webautoservice.pl w temacie pisząc ZAMÓWIENIE.

Dlaczego zmieniają się ceny w sklepie internetowym?

Ceny w sklepie internetowym uzależnione są od kilku czynników. Przede wszystkim od cen zakupu, kursu waluty oraz cen katalogowych producenta.

Czy wszystkie towary z oferty na stronie internetowej są dostępne?

Staramy się, aby zawsze tak właśnie było. Może się jednak zdarzyć, że zamówiony towar jest chwilowo niedostępny, ponieważ cennik zamieszczony na stronie sklepu nie jest odzwierciedleniem stanów magazynowych. W takich przypadkach, w ciągu 24 godzin informujemy klienta o zaistniałej sytuacji i przedstawiamy ofertę, która sprosta jego oczekiwaniom i pozwoli na realizację zamówienia.

Kto pokrywa koszty dostawy?

Koszty dostawy w całości pokrywa nabywca. Klient płaci za zamówiony towar oraz transport.

Co mogę zrobić jeśli otrzymam towar niezgodny z zamówieniem?

Jeśli po otrzymaniu przesyłki stwierdzono jakiekolwiek rozbieżności z zamówieniem prosimy o jak najszybszy kontakt z Działem Obsługi Klienta. W takim przypadku, klient ma prawo odmówić przyjęcia towaru. Koszt zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem pokrywa sklep internetowy.

Jaka firma kurierska dostarcza zamówiony towar??

Zamówiony towar dostarczają firmy kurierskie DPD (dawniej Masterlink).

Co mogę zrobić, gdy kurier nie zastanie mnie pod wskazanym adresem?

W takim przypadku kurier zostawia AWIZO. Następnego dnia, po nieudanej próbie doręczenia, klient ma możliwość odbioru towaru osobiście w najbliższej siedzibie firmy kurierskiej. W przypadku nieodebrania towaru, kolejnego dnia kurier podejmie przesyłkę w celu ponownej próby doręczenia.

Czy przesyłkę może odebrać inna osoba niż ta, która składała zamówienie?

Tak. Oczywiście musi zapłacić za dostarczony towar.

Czy możliwe jest dostarczenie przesyłki pod adres inny, niż adres zamieszkania?

Tak, jest to możliwe. W formularzu zamówienia należy wpisać dane do wysyłki, czyli podać adres, pod który ma być dostarczony towar.

Co zrobić jeśli po złożeniu zamówienie stwierdzę, że podałem błędne dane do wysyłki lub Faktury?

Istnieje możliwość zmiany danych adresowych oraz danych do faktury Vat. Aby zmienić dane należy skontaktować się z naszym konsultantem.

Czy możliwy jest osobisty odbiór towaru?

Naszą standardową procedurą jest wysyłanie towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Czy wystawiacie fakturę VAT za zakupiony towar?

Tak, wystawiamy dowód zakupu za nabyty towar. Faktura VAT lub Paragon są wystawiane w terminie do 7 dni roboczych od dnia odbioru towaru.

Kiedy i jak otrzymam dowód zakupu (paragon/fakturę VAT)?

Dowód zakupu, czyli paragon lub faktura VAT, są udostępniane do wydruku drogą elektroniczną na e-mail podany w zamówieniu do 7 dni roboczych od daty odbioru towaru, bądź wysyłane pocztą w ciągu 7 dni roboczych od dnia odbioru towaru.

Czy zostanę poinformowany o stanie realizacji złożonego zamówienia?

Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie o przyjęciu zamówienia do realizacji. Dokładny termin dostawy jest przekazywany w kolejnym powiadomieniu mailowym, bądź w przypadku braku adresu e-mail, telefonicznie przez pracownika sklepu internetowego.

Jak dobrać właściwy tłumik, katalizator, lub element montażowy do mojego samochodu?

W tym celu należy skorzystać z wyszukiwarki produktu lub zasięgnąć rady naszego specjalisty.

W jaki sposób pakowane są tłumiki, katalizatory, lub elementy montażowe?

Tłumiki, katalizatory oraz elementy montażowe pakowane są w sposób umożliwiający odczytanie z nich podstawowych informacji przy odbiorze. Tłumiki oraz katalizatory pakowane są w kartony i odpowiednio zabezpieczone, aby zapobiec uszkodzeniom w czasie transportu.

Jak przebiega proces reklamacji zamówionego towaru?

W przypadku konieczności reklamowania zakupionego towaru prosimy o kontakt z Działem Interwencji, który dołoży wszelkich starań aby maksymalnie usprawnić procedurę reklamacyjną. Szczegółowe zasady reklamacji przedstawione są w regulaminie zakupów na stronie internetowej.

Z jakich form płatności można skorzystać zamawiając towar w sklepie internetowym?

Płatności można dokonać za pobraniem, PayPal, DotPay lub przelewem na zasadzie przedpłaty. Standardowym sposobem zapłaty jest płatność kurierowi przy odbiorze (za pobraniem). W przypadku płatności kartą kredytową bądź przelewem, czas realizacji zamówienia wydłuża się o 1-2 dni robocze.

W jakim terminie otrzymam zamówiony towar?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 3 dni roboczych. W przypadku sprowadzania towaru od producenta, czas realizacji wydłuża się. W takiej sytuacji informujemy klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie. Jeżeli towar jest niedostępny, to w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, informujemy o jego braku i przedstawiamy ofertę, która spełni oczekiwania klienta.

Copyright 2002-2016 by webautoservice.plTłumiki, układy wydechowe